Το ΔΣ του Σωματείου

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΘΡΑΚΗ, Greece
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πιπερούδης Χρήστος ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μαλκίδης Δημήτρης, ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Ασπιώτης Ευστάθιος, ΤΑΜΙΑΣ: Τζουβάρας Γεώργιος, ΑΝΑΠ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Κεϊμας Στέφανος, ΜΕΛΟΣ: Καρασούλας Aθανάσιος. Μπεντίλλας Παύλος

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΜΕΛΕΤΕΣ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚΜΕΛΕΤΕΣΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ1

Πιο δύσκολη από ποτέ η πρόσβαση των ιατρικών επισκεπτών σε γιατρούς

πρόσβασηΗ πρόσβαση των ιατρικών επισκεπτών των φαρμακευτικών εταιριών σε γιατρούς συνεχίζει τη φθίνουσα πορεία της και ιδιαίτερα για ορισμένους θεραπευτικούς τομείς και τοποθεσίες.
Το παραπάνω διαπίστωσε η εταιρία επιχειρηματικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών ZS Associates, στα πλαίσια μιας έρευνας που πραγματοποίησε ανάμεσα σε περισσότερες από 200 ομάδες πωλήσεων φαρμακευτικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ.
Τα αποτελέσματα συγκεκριμένα έδειξαν ότι μόνο το 51% των γιατρών βρίσκονται πλέον στην κατηγορία των “προσβάσιμων” πελατών, ποσοστό το οποίο μειώθηκε από 55% που βρισκόταν πέρυσι και 65% το 2012. Τονίζεται όμως ότι αν και ως σύνολο το ποσοστό αυτό μειώθηκε κατά 4%, ο χώρος της δερματολογίας, της γαστρεντερολογίας και της παιδιατρικής σημείωσαν πτώση 17, 16 και 15 τοις εκατό αντίστοιχα.
Pharma Sales Accessibiilty
Οι αριθμοί αυτοί, σύμφωνα με την έκθεση, αναδεικνύουν την αναγκαιότητα λήψης ορισμένων δράσεων ενώ και ο διευθυντής της ZS Associates στην Φιλαδέλφεια, Pratap Khedkar, εκτιμά ότι παρόλο που η κατάσταση “δεν θα χειροτερέψει κατά πολύ – δεν θα βελτιωθεί”.
Σημαντικό ρόλο στην προσβασιμότητα πάντως φαίνεται ότι έπαιξε και η γεωγραφική τοποθεσία των επαγγελματιών υγείας καθώς πολλοί σε μητροπολιτικές περιοχές έθεσαν περισσότερους περιορισμούς.
Αξιοσημείωτη είναι η διαπίστωση ότι οι μεσαίου μεγέθους φαρμακευτικές εταιρίες προσεγγίζουν το 61% των επιθυμούμενων επαφών τους, έναντι 45% των μεγάλων και 48% των μικρών.
Ο κ. Pratap αποδίδει τα αίτια στο γεγονός ότι οι μεσαίες φαρμακευτικές ενδεχομένως ειδικεύονται σε ένα περιορισμένο αριθμό θεραπευτικών τομέων, αλλά και στο ότι μπορεί να προσφέρουν νεότερα προϊόντα για τα οποία οι γιατροί θα ήθελαν να ενημερωθούν.
Η έκθεση πάντως υπογραμμίζει ότι η περιορισμένη αυτή πρόσβαση επιφέρει κόστος 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τις φαρμακευτικές και τις βιοτεχνολογικές εταιρίες.
Στους λόγους για τους οποίους η κατάσταση εκτιμάται ότι δεν θα βελτιωθεί περιλαμβάνονται η μείωση στον αριθμό των ιατρικών επισκεπτών, η οποία δεν διευκόλυνε την πρόσβαση, το πλεόνασμα των φαρμάκων που βρίσκονται υπό μελέτη για τομείς όπως η ογκολογία, καθώς και η ενοποίηση πολλών μονάδων υπηρεσιών υγείας (στις ΗΠΑ).
Όσον αφορά το τι μπορούν να κάνουν οι επιχειρήσεις, η έκθεση επισημαίνει ότι θα πρέπει να γνωρίζουν τον πελάτη τους, να αξιοποιήσουν τα κανάλια επικοινωνίας που προτιμά ο ίδιος, να προωθήσουν τη συνεργασία των αντιπροσώπων τους με τα τμήματα του μάρκετινγκ τους, καθώς και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο προσέγγισης και επικοινωνίας με τους επαγγελματίες υγείας.

Το ΔΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου